Inici de Centre

Bon Nadal!

Bones Festes!

Carnet d'escola sostenible

En la nostra línia de sensibilitat amb el medi ambient continuem amb les propostes ja endegades. Esperem que continuïn amb l’èxit de cursos anteriors.

Per tal de motivar, a cada família se li lliurarà un nou Carnet d’escola sostenible (2018-2019). El recordatori del seu ús i funcionament el rebreu per mail.

Llegiu-ne més...

Comença el curs!

Famílies:

El 12 de setembre comencem el nou curs amb nous projectes i il·lusions:

Viatge 6è 2017-2018

Els nens i nenes de 6è arribaran cap a les 17.00h

Video de les jornades culturals

Ja tenim aquí el vídeo amb la cloenda

de les Jornades culturals d'aquest curs.

Gaudiu-ne !!!!

SHARING TO LEARN 2017-2018

SHARING TO LEARN 2017-2018

Aprenent anglès entre iguals.

Un altre any en col·laboració, l'escola i els instituts públics de Gavà, hem format joves amb valors, cooperació i aprenent de manera lúdica i divertida, entre iguals.

Amb diferents activitats s'ha treballat, durant tot el curs, l'expressió oral en llengua estrangera, parlant en anglès en diferents contextos i situacions. Alumnat de batxillerat amb alumnat de primària han compartit, setmanalment,  vivències en anglès, amb un programa dissenyat per la Generalitat i supervisat per l'equip de docents de primària i secundària en estreta coordinació.

Fira d'espàrrecs 2018

PARTICIPACIÓ A LA FIRA D'ESPÀRRECS 2018

De nou hem participat a la fira d'espàrrecs!

Amb la intenció d'impregnar de tradicions, treball cooperatiu, valors estètics i de sostenibilitat, així com amor a la terra, hem col·laborat en la fira d'espàrrecs de la nostra ciutat. Alumnat de totes les edats han participat en la confecció del quadre, amb la coordinació del monitoratge del menjador. El tema de l'espai és d'un delsprojectes del centre.

Pàgina 1 de 3