Inici Cicle Superior
Cicle Superior

Sortida a la depuradora

En una sortida organitzada per la Diputacio, el dilluns 15 d'Octubre els alumnes de sisè del nostre centre van fer una visita a l'estació depuradora d'aigües residuals de Gavà i Viladecans.

A més a més van tenir ocasió de visitar l'observatori Murtra.

Parc de l'Estany de la Murtra

Emprenedoria

ENGLISH CAMP 5th 2018

ENGLISH CAMP 5th 2018

Finalitzades les colònies d'aventura en anglès. De nou, tot un èxit!

En breu tindreu les fotos per compatir amb la família i com a fantàstic record de les colònies.

CUEME 2017-2018

PARADETA SOLIDÀRIA DE LES NOTRES COOPERATIVES D'ESCOLA

Llegiu-ne més...

Les nostres cooperatives

AIXÍ VAN LES NOSTRES COOPERATIVES

Els nens i les nenes de 5è han rebut la visita de l'alcaldessa i altres representants de l'ajuntament. Els hi han explicat tot el que estan fent i aprenent amb aquest projecte: des del secretari amb la comptabilitat, l'equip de disseny, fotografia i màrqueting, l'equip d'estudi de mercat amb els prototips, estadísitques i pressupostos, procés de constitució, processos democràtics de participació i pressa de desicions, manufactura, estudi d'ONG existents per decidir a les que destinar els beneficis... i moltes altres coses que estan aprenent en el procés de la creació i gestió de les cooperatives solidàries. Els valors creatius, ètics, democràtics i de treball en equip són inspiradors del projecte que, aprenent, els fa conscients de que les idees i il·lusions es poden materialitzar.

AQUÍ TENIU UN VIDEO DE GAVÀ televisió, i recordeu que, per més informació, podeu visitar els dos blogs de les dues cooperatives en aquesta mateixa web!

Recursos per la vida

Prevenció de les conductes d’assetjament:

PROJECTE EL MIRALL

Els alumnes i les alumnes de  6è estan fent un taller, en diferents sessions, per tal de formar-se en detecció de conductes d'assetjament més o menys explícites. Amb jocs, xerrades, teatralització i altres formats, guiats per experts i per les seves tutores, fan un treball de sensibilització en la detecció, fins i tot, dels microassetjaments. Amb aquesta formació tindran eines tant pel seu benestar, com per contribuir en la construcció d'una societat millor, responsabilitzant-se de les seves conductes, amb els valors del respecte, l'empatia i la solidaritat.

Les cooperatives de 5è informen des dels seus blogs

Les cooperatives de 5è informen des dels seus blogs

Com ja sabeu, els alumnes de 5è han muntat dues cooperatives i estan treballant en les diferents tasques d'una empresa, per arribar a la producció i venta d'uns productes.

En els seus blogs podeu veure les fases d'aquest procés:

5è A: Mar de Nens

5è B: Ramat de Nens

Us animem a que feu propostes i hi participeu escrivint comentaris. Esperem que us agradi.

Pàgina 1 de 2