Inici de Centre Carnet d'escola sostenible

Carnet d'escola sostenible

En la nostra línia de sensibilitat amb el medi ambient continuem amb les propostes ja endegades. Esperem que continuïn amb l’èxit de cursos anteriors.

Per tal de motivar, a cada família se li lliurarà un nou Carnet d’escola sostenible (2018-2019). El recordatori del seu ús i funcionament el rebreu per mail.

També en la mateixa línia mediambiental i sostenible, tingueu present que l’AMPA continua amb la venda a un preu molt reduït, memòries USB de 8GB i el Boc n’ Roll per continuar en la reducció i reutilització de residus de la nostra comunitat, donat que a la nostra escola els esmorzars han de ser amb embolcall sostenible.

Famílies i escola,  junts, aconseguim que els nostres nens i nenes se n’adonin de com amb petits hàbits podem aconseguir un món més sostenible.

TOTS JUNTS FEM ESCOLA !