Inici Cicle Superior CUEME 2017-2018

CUEME 2017-2018

PARADETA SOLIDÀRIA DE LES NOTRES COOPERATIVES D'ESCOLA

Durant tot el curs els nens i nenes de 5è han estat treballant amb la creació i gestió de dues cooperatives solidàries ("Mar de nens" i "Ramat de nens").

Han après molt amb aquest projecte: valors democràtics de votacions, decisions per consens, responsabilitat individual i de les comissions, treball en equip, estudi de disseny, elaboració i valoració de prototips, estadísitca, pressupostos... i, sobretot, molt bon rotllo.

Ara arribem al final, al moment on tothom veu les creacions i les valora amb el reconeixement de la compra.

Amb els diners guanyats, un cop recuperat el capital inicial, els nens i nenes no obliden el principi que inspira aquestes dues cooperatives, amb donacions a les dues ONG "Papallupas" i "Un gesto de calor".

Gràcies al treball en equip, a la implicació de les famílies i a la predisposició de la cooperativa gavanenca "Espai orgànic" hem pogut tirar endavant aquesta gran aventura.

Aquest projecte CUEME (CUltura EMprenedora a l'Escola) s'ha fet amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Gavà.

Recordeu que podeu visitar els blogs de les dues cooperatives tant mitjançant el clickedu, com a la web de l'escola.

Us convidem a visitar-nos:

·         el dia de Sant Jordi, al matí, a la rambla (alçada de la Torre Lluch)

·         el dia 27 d'abril, a la tarda, a l'escola, durant la cloenda de les Jornades culturals.